بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

فیفا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال را بست+ جزئیات (۲۱ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۶۸۸
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
فیفا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال را بست+ جزئیات (۲۱ دی ۱۴۰۲)
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حکمی از سوی فیفا بابت بدهی‌های خود با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو شدند و در آستانه شروع نقل و انتقالات زمستانی تا زمان تسویه حساب با بدهکاران اجازه ثبت قرارداد ندارند.

با تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تمام توجه علاقه‌مندان به فوتبال، به نقل و انتقالات زمستانی معطوف شده است. جایی که هواداران استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب نفرات جدید و تقویت تیم‌های مورد علاقه خود هستند، اما به نظر می‌رسد که سرخابی‌ها با بحران بزرگی روبه‌رو شده‌اند.

چند وقتی است که سایت رسمی فیفا سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده که طی آن، اسامی تمامی تیم‌های فوتبال جهان که از جذب بازیکن ممنوع شده و اصطلاحا پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها بسته است، به نمایش گذاشته می‌شود تا بازیکنان و مربیان در سراسر دنیا پیش از عقد قرارداد با باشگاه جدید، نسبت به مقصد مورد نظر خود آگاه باشند.

با مشاهده این سامانه، مشخص می‌شود که چند باشگاه لیگ برتر ایران از جمله استقلال و پرسپولیس با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود روبه‌رو شده‌اند که این بدان معناست آن‌ها برخی بدهی‌های بین‌المللی به بازیکنان یا مربیان خارجی دارند و طبیعتا تا زمان پرداخت نشدن این مطالبات، آن‌ها قادر به جذب بازیکن نیستند.

در این سامانه، درج شده است که باشگاه استقلال تهران تا سه پنجره نقل و انتقالاتی از جذب بازیکن محروم است. تاریخ بسته شدن پنجره آبی‌پوشان نیز ۲۷ و ۲۸ نوامبر قید شده است، یعنی ۶ و ۷ آذر ماه که به نظر می‌رسد این موضوع به دلیل عدم پرداخت مطالبات ریکاردو ساپینتو، رافائل سیلوا و عزیزبک آمانوف باشد.

پرسپولیس نیز از این موضوع بی‌گزند نمانده و پنجره نقل و انتقالات سرخ‌پوشان نیز در تاریخ ۶ آذر ماه بسته شده است. جزئیاتی درخصوص علت بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی در سایت فیفا درج نشده، ولی این موضوع نیز به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات رادوشویچ است.

به هر شکل تا زمانی‌که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس موفق به پرداخت مطالبات خود به این افراد نشوند، قادر به جذب بازیکن جدید در پنجره زمستانی نیستند. البته لازم به ذکر است که به محض پرداخت این مطالبات و اعلام رسمی از سوی نمایندگان خارجی‌های شاکی، پنجره این دو باشگاه باز می‌شود.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->